سعید زمانی، مشاور املاک

پل های ارتباطی

سعید زمانی، کارشناس املاک

سعید زمانی هستم، مشاور شما در زمینه خرید و فروش سرمایه‌گذاری در زمینه املاک

مهارت ها

خرید ملک 80
فروش ملک 80
نکات حقوقی 80
قرارداد مبایعه‌ نامه و اجاره‌ نامه 95

سعید زمانی هستم، مشاور شما در زمینه خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در زمینه املاک. من تلاش می‌کنم تا به بازار املاک ایران خلاقیت و امنیت اضافه کنم. در این زمینه برای شنیدن نظرات، پیشنهادات و سوالات شما آماده هستم. در عین حال می‌توانم در خرید و فروش ملک نیز به شما یاری برسانم.

من در زمینه سرمایه گذاری در املاک، قیمت یابی املاک و کارشناسی آن فعال هستم. با این همه تجارب چندین ساله در بازار ملک به من آموخته است که چگونه مذاکرات یک قرارداد را به سرانجام برسانم یا چه نکات مالی و حقوقی را در یک قرارداد ملکی اعم از مبایعه نامه و اجاره نامه ذکر نمایم.

باور دارم که روز به روز با گسترش پروژه ملک شناسی این بازار را برای مردم ایران امن تر خواهیم کرد، آمده ایم که در این بازار بمانیم، این یک ادعا نیست، بلکه تلاشی است که شب و روز به آن می‌اندیشم و هر روز برای آن وقت می‌گذارم.

سعید زمانی کیست

من پیش از هرچیز یک کارشناس املاک هستم که سال ها در این زمینه به جد و جهد پرداخته و مطالعه نموده ام من عمده آنچه در این سایت با شما به اشتراک می‌گذارم را درست در کف بازار و میانه مذاکرات ملکی دیده و شنیده و صد البته بارها آزموده ام.

بدون تعارف و با شجاعت می‌گویم، من یکی از بهترین افرادی هستم که می‌توانید به عنوان همراه در معاملات ملکی خود به همراه ببرید زیرا در دو بخش توانایی دارم، قیمت یابی و مذاکره و نیز اصول قرارداد نویسی، که یکی تجربی و دیگری علمی است. اگر وقتی که قصد معامله دارید صرفا یک مشاور حقوقی را با خود همراه کنید، این دو امر برای شما مقدور نخواهد بود.

با من تماس بگیرید تا ملک مورد خرید یا مورد فروش شما را کارشناسی و قیمت یابی کنم و همچنین در جلسه معامله نیز در کنار شما باشم. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام سعید زمانی در زمینه املاک می‌توانید متوجه شوید که با تعداد قابل توجهی از مردم ایران کار کرده و به تا حد خوبی سرشناس هستم.

روش ارتباط با سعید زمانی

بر قراری ارتباط با من در بستر فضای مجازی کاملا امکان پذیر است. کافی است در پیام رسان تلگرام، شبکه اجتماعی اینستاگرام و یا پیام رسان داخلی ایتا به من پیام بدهید و یا از بخش ارتباط با ما و صفحه اصلی سایت شماره تلفن دفتر را بردارید و تماس بگیرید.

دوره آموزشی چگونه آپارتمان بخرم

بعد از سال ها کار در زمینه املاک متوجه شدم که خرید و فروش آپارتمان عمومی ترین کار در زمینه املاک است که خیلی اوقات افراد غیرمتخصص یک طرف چونین معامله ای هستند. یعنی کسی که برای معدود دفعات در تمام عمر خود قصد دارد خانه و آپارتمان بخرد. این یعنی چونین افرادی بیش از مشاوران املاک، سازندگان یا معامله گران بازار ملک، نیازمند آموزش هستند.

این نظرات مرا بر آن داشت تا دوره آموزشی پیشگیری از کلاهبرداری را در چند فصل تهیه و تنظیم نموده و در سایت ملک شناسی به فروش بگذارم. تا علاقمندان زیادی بتوانند از آموزه های آن بهره مند شوند.

دوره آموزشی چگونه آپارتمان بخرم به تلاش اینجانب سعید زمانی، شامل سرفصل های آموزشی زیر است:

۱- از کجا شروع کنیم: مقدمه، استراتژی خرید ملک، املاک مناسب برای سرمایه‌گذاری، انتخاب مشاور املاک، انتخاب فایل‌ها و شناخت آگهی‌ها، مهاجرت و خرید خانه در شهر جدید، انتخاب محله و اصول مذاکره با مالک

۲- نقشه و مشاعات: نمای ساختمان، مشاعات، راه‌پله و پارکینگ، انباری، مشاعات آبی و روف گاردن، تراس، بالکن، پاسیو، دیوار مشترک، طبقات، نورگیر و تناسب فضاها، پرایوسی و سرایداری و مدیریت

۳- مصالح و متریال: سنگ و کفپوش، ترک خوردگی، سیمان‌کاری، شیرآلات و سرویس‌ها، گرمایش، سرمایش، سیستم هوشمند

۴- قیمت‌یابی ملک: تاثیر محله سن ملک و امکانات بر قیمت، تاثیر سند و پارکینگ بر قیمت، تاثیر طبقه و کیفیت ساخت بر قیمت و تاثیر برند، تراکم محله و عرض گذر بر قیمت آپارتمان مورد خرید یا فروش شما

۵- اتاق قرارداد: روانشناسی اتاق قرارداد و همراهان، تشخیص وضع بازار، چانه زنی، شرایط پرداخت، شروط مالک

۶- نکات حقوقی: اهمیت اطلاعات حقوقی، سند خوانی و احراز هویت، سند اوقافی، سند طِلق، مفاد قرارداد، قوانین و شروط، ملک ورثه‌ای، تحویل ملک، انتقال سند، مدارک مهم، پیش‌خرید و کد رهگیری

دوره آموزشی پیشگیری از کلاهبرداری

دیگر دوره آموزشی که به همت اینجانب سعید زمانی تهیه و تولید شده است. دوره آموزشی پیشگیری از کلاهبرداری ملکی است. این دوره حاصل تجربیات من جهت پیشگیری از کلاهبرداری در قرارداد های مختلف ملکی از جمله، خرید و فروش باغ و زمین و ویلا و کلنگی و آپارتمان و نیز پیش خرید آپارتمان است.

این دوره آموزشی شامل سرفصل های زیر است:

پیشگیری از کلاهبرداری در خرید آپارتمان، باغ، زمین و کلنگی، شناخت آپارتمان مناسب، پیشگیری از کلاهبرداری در فروش ملک، پیشگیری از غبن در معامله و معوض‌ها، پیمانکاری در ساخت، شناخت دفاتر املاک، بررسی مدارک نوساز، پیش‌خرید، خرید ملک از ورثه، فروش ملک به چند نفر، شناخت ملک ریشه دار، اوقافی و زمین موات و سند خوانی

لازم به ذکر است که دوره آموزشی بررسی بند به بند مبایعه نامه و قرارداد مشارکت در ساخت نیز که مکمل آموزشی هر دو دوره فوق است، در واقع یک مینی دوره است که به همت بنده، سعید زمانی کارشناس املاک، تهیه و تنظیم شده و آماده فروش است.